Linda Dyplin

Från +140kg till 70kg utan operation

Formcheck

Publicerad 2015-11-08 08:28:34 i

Ja precis som jag känt på mig gick Formchecken åt helvete. Men ett kilo plus va fan inte ok.. Fan känner mig bara deprimerad nu för tiden.. Vill bara lägga mig ner och skita i allt.. Ligger man på underskott hela veckan men brister lite till helgen så borde man inte gå upp ett helt kilo.. Och har svårt att tro det är vätska med för inte ätit något som gör att ja samlar på mig massa extra vatten..
Men kan la "hoppas" det är den uteblivna mensen som orsakar detta.. Har ju inte haft den sen första veckan i september. 
Och nej jag är inte gravid. 

1/11 - 8/11

Lår: 59,5 - 59,5 =-0cm

Rumpa: 100 - 101 =+1cm

Byst: 88 - 87,5 =-0,5cm

Arm: 30 - 30 =-0cm

Vad: 37 - 36,5 =-0,5cm

Midja: 75 - 75,5 =+0,5cm

Vikt: 74,7kg - 75,7kg =+1kg

= totalt -6,6kg och -27cm


Humm nu är det fyra veckor kvar. Fyra veckor kvar att göra skillnad. Börjar med en promenad nu efter frukosten med familjen. Måste få in fler promenader utöver träningen nu. Dem har blivit lidandet nu det sista så ja jag får skylla mig själv över att formen blir lidande. Får bara ångest över allting. Känner mig otillräcklig. Hatar när den gamla ångesten och rösterna kommer tillbaka. Har varit så sällan dem kommmer sen jag träffade christoffer för fem år sen. Han var mitt lyckopiller och min räddning. Så får väl vara glad för att ångesten nästan alltid håller sig borta. Bara det att den lyckas sänka mig massor de senaste... Nej ny dag och nya tag.

Ikväll skall man iväg och träffa gamla klasskompisar från högstadiet. Skall bli riktigt kul. Att bara få vara Linda för en stund och prata om allt mellan himmel och jord :).


// Linda 

Kommentarer

Postat av: Patricia Klinteberg

Publicerad 2015-11-08 09:30:35

Finaste Linda, det ÄR vätska du har lagt på dig. Kroppen lägger på sig vätska oavsett vad du äter när du legat på underskott så länge. Var STOLT över hur långt du har kommit och fokusera framåt, du gjorde ett snedsteg vilket bara visar att du är människa och det är heeelt okej - nu tar vi nya tag och krigar vidare!! :)

Skaka av dig alla negativa tankar, dom gör ingen nytta och slukar bara din energi. Lägg den energin på annat istället - det är du värd! KRAM från coachen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Dyplin

Hej! Linda Dyplin var namnet! Jag har gjort mitt livs största resa, först fått två underbara barn, gift mig med mannen i mitt liv och gått ner över 60kg utan operation! Vid -61kg tog jag hjälp av coach med kost och träning den sista biten. <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela