Linda Dyplin

Från +140kg till 70kg utan operation

Uppe innan tuppen

Publicerad 2015-11-04 16:33:52 i


Visst de gick lättare att komma upp än jag räknade med. Och in till gymmet kom jag. Blev en mil på bandet idag. Och nog känner jag det i mina fötter allt. Skall ta o kolla upp om mina skor igen för trotts den är köpta efter utprovning i affär så får jag väldigt ont i fötterna. Massa blåsor och min vänstra lilltå är helt mördad..



Innan klockan slagit 06:30 var cardion klar ohja kunde bege mig hemåt. Medans jag hoppade in snabbt i duschen så fixade maken min gröt så jag kunde käka direkt. Mums!

Medans jag sprang började jag även att kolla på en ny serie. Måste verkligen tipsa om den. Såå bra!

Så det har blivit flera avsnitt av den idag. Blir inte jätte många knop på förmiddagen när man gått upp så tidigt. Jag är verkligen ingen morgonmänniska MEN familjetid är så mycket viktigare än extra sömn så då får man pussla med tiderna så man var tredje vecka går upp tidigare när maken börjar kl åtta. Så man är hemma igen tills hans klocka ringer för att han skall upp och till jobbet.

Efter lunchen idag bar det av in till stan för ett andra pass på gymmet. Styrketräningen får man inte glömma heller. Idag var det armar och mage på schemat. 
Har kommit in i någon seg svacka nu. Inte svårt att ta mig till gymmet men väl där tryter motivationen..  Men pratat med Patricia om det och hon ville testa ett nytt upplägg så skall bli spännande att se det sen. Så håller jag tummarna att motivationen skall komma tillbaka för jag tycker ju det är kul att träna egentligen. Mår ju så bra utav det. 

Nej snart slutar maken. Så blir att planera lite vad det blir för mat ikv. Något med kyckling då jag har köpt hem det häromdagen som ligger i kylen. Funderar på en wok som jag gjorde i söndags med lövbiff fast med kyckling ist. Den wokblandningen var ju riktigt god. Tänk att ja kan sitta o säga att grönsaker är gott. Haha alltid haft svårt för att äta det.. 

Sen är frågan om man skall färga håret sen med när maken åker iväg på sin träning vid åtta snåret.. Borde göra det med tanke på min hemska utväxt haha.. Köpte ju hem färg igår iaf..

Nej ni får ha en trevlig kväll mina vänner :).

// Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Dyplin

Hej! Linda Dyplin var namnet! Jag har gjort mitt livs största resa, först fått två underbara barn, gift mig med mannen i mitt liv och gått ner över 60kg utan operation! Vid -61kg tog jag hjälp av coach med kost och träning den sista biten. <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela