Linda Dyplin

Från +140kg till 70kg utan operation

7:e Formchecken!

Publicerad 2015-10-25 08:09:29 i Familj, Formcheck, Kost&hälsa, Träning,

Då var det söndag igen och en ny formcheck står på agendan. Resultaten måste nog vara godkända denna veckan med. Hade hoppats på mer med måtten men det tickar neråt på vissa ställen iaf och vågen är min vän. 

Här kommer veckans resultat :

18/10 - 25/10


Lår: 61 - 60 =-1cm

Rumpa: 101 - 100 =-1cm

Byst: 89 - 89 =-0cm

Arm: 30,5 - 30 =-0,5cm

Vad: 37,5 - 37,5 =-0cm

Midja: 75 - 75 =-0cm

Vikt: 76kg - 74,9kg =-1,1kg


= totalt -7,4kg och -25,5cm

Så nu var allt dokumenterat och iväg skickat till Patricia med. Samt frukosten ligger i magen. Känns konstigt att klockan nu bara är kvart över åtta och inte kvart över nio haha. 


Försökte få någon bra bild på ryggen innan med. Börjar bli mer och mer synliga muskler där vilket jag verkligen gillar!



Nu skall denna familjen klä på sig ordentligt och sen ta en morgonpromenad tillsammans. Så mysigt! Sen blir det åter en dag på jobbet. Vet ej om eller hur jag skall sminka mig idag. Om jag äns orkar det haha. 

// Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Dyplin

Hej! Linda Dyplin var namnet! Jag har gjort mitt livs största resa, först fått två underbara barn, gift mig med mannen i mitt liv och gått ner över 60kg utan operation! Vid -61kg tog jag hjälp av coach med kost och träning den sista biten. <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela